mandag 20. juni 2011

Hurra!

Etter en hektisk helg med feiring av MFK`s 100-års jubileum var det godt å få roen i kroppen igjen. 
Og da jeg endelig fikk tid til å sette meg ned med min høyt elskede og svært forsømte laptop igjen 
så fant jeg to veldig koselige eposter! 
Den første var at jeg har vunnet en give-away hos Linda 
og det var kanskje akkurat den give-awayen jeg håpet mest på å vinne, 
så nå er snart dette etterlengtede medisinskrinet på veg til meg :-) 
Yei!


Den andre eposten var fra NIB som ønsket meg velkommen som medlem. 
Yei igjen! :-)  


Og vet dere, i hagen vår har det kommet en liten fjærball,
en nusselig liten krabat som må ha falt ned fra et rede et sted. 
Men mor og far passer heldigvis på, og de kjenner oss så de vet vi ikke er farlige for babyen.
Jeg gleder meg til å se han vokse seg stor og sterk!


Ha en flott uke, jeg har iallefall hatt en god start på min :-)

3 kommentarer:

  1. Hei søte!
    Nydelig gave du har vunnet :) Sånn har jeg i hvit!
    Gratulerer med medlemsskap i nib også!

    Ønsker deg en finfin kveld!
    klemklem

    SvarSlett
  2. Lucky you :) Velfortjent! :)
    Næmmen, så nusselig.. *sukk* :)

    Jeg fikk ikke bli med i nib, jaja. Sånn kan det gå ;)

    SvarSlett
  3. Så liten som fågelungen känner jag mig ibland i den stora kompicerade världen vi lever i.:)

    enkla nettan

    SvarSlett

Takk for at du tittet innom Sagaslott! Jeg blir veldig glad om du legger igjen et lite spor etter deg :-)